Håndbold

Hvem er vi?

Velkommen til Harlev IK Håndbold, en dynamisk og inkluderende håndboldklub beliggende i Århus. Vi er en klub med en rig historie og en passion for at udvikle spillere på alle niveauer.

Vores Mission

Vores mission er at fremme håndboldsporten i lokalområdet og at tilbyde et miljø, hvor spillere af alle aldre og færdighedsniveauer kan udvikle sig, både som spillere og som individer.

Hvad vi tilbyder

Som medlem af Harlev IK Håndbold får du adgang til kvalificeret træning, mulighed for at deltage i kampe og turneringer, og bliver en del af et fællesskab med ligesindede, der deler en passion for håndbold. Vi har engagerede trænere, der er dedikeret til at hjælpe hver spiller med at nå deres fulde potentiale.

Vores Værdier

Vi værdsætter teamwork, respekt, integritet og engagement. Vi tror på, at håndbold er mere end bare et spil; det er en mulighed for at lære livsfærdigheder og bygge varige venskaber.

Kom og vær med!

Uanset om du er nybegynder eller erfaren spiller, er du velkommen til at blive en del af Harlev IK Håndbold. Tilmeld dig nu og oplev glæden ved håndbold!

Trænere

Harlev Idræts Klub

CVR-nr. 25606817

VIGTIGT: Hvis du foretager en tilmelding som "Nyt medlem" vil du indenfor få minutter modtage en

email med en adgangskode til vores medlemslogin. Kontakt os hvis du ikke modtager denne email!

Klik på billedet for at komme til webshoppen